توسعه كسب و كار
توسعه كسب و كار

يكي ديگر از ايده هاي جالب داشتن فروشگاه و يا همان راه اندازي فروشگاه اينترنتي مي باشد. با توجه به گسترش و دسترسي افراد بيشتر به اينترنت و فضاي مجازي، تجارت‌هاي سنتي به مرور زمان جاي خود را به نسخه‌هاي نوين‌تر تجارت يعني تجارت الكترونيك مي‌دهند و تجارتي كه در آن نياز بود براي خريد يك جنس به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مراجعه كنيد، كم كم در حال منسوخ شدن است. امروزه كمپاني‌ها و تجار مختلف دريافته‌اند كه پهنه‌ي اينترنت حرف اول و آخر را در فروش بيشتر و معرفي بهتر برند تجاري آنها مي‌زند. بنابراين با گسترش اينترنت و به همراه آن گسترش فرهنگ خريد هاي مجازي، تعداد فروشگاه هاي اينترنتي در حال افزايش است.

در ايران نيز تاريخچه‌ي فروشگاه هاي اينترنتي به اوايل دهه‌ي ۸۰ باز مي‌گردد. زماني كه حميد و سعيد محمدي، فروشگاه اينترنتي ديجي‌كالا را تاسيس كردند. در سال هاي بعد و با گسترش اينترنت در كشور، فروشگاه‌هاي ديگري نيز كسب و كار خود را به اينترنت انتقال دادند. يكي از اساسي ‌ترين مشكلات بر سر راه تاسيس فروشگاه اينترنتي در ايران در اوايل دوره‌ي روي‌كار آمدن اين نوع فروشگاه‌ها، مسئله‌ي اعتماد مشتري به آنها بود. بسياري از مردم ايران بر اين عقيده بودند كه فروشگاه‌هاي اينترنتي كلاهبردار هستند و خريد از آنها مساوي با خريد كالاهاي بي‌كيفيت و … است. اما خوشبختانه امروزه اعتماد مردم به فروشگاه هاي اينترنتي افزايش يافته است و بسياري از افراد اغلب خريدهاي خود را بصورت آنلاين انجام مي‌‌دهند.

راه اندازي فروشگاه اينترنتي

راه اندازي فروشگاه اينترنتي

اما راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي موفق چگونه است؟ چه ترفند هايي دارد؟ آيا اصلا شدني است؟ چه هزينه‌ها و مراحلي دارد؟ اينها سوالاتي هستند كه ممكن است ذهن شما را به خود مشغول كرده باشد. پيش هرچيزي بايد بنابر تجربه‌ي شخصي‌ام اين نكته را به شما گوشزد كنم كه بازار اينترنتي امروز، ديگر فضايي براي آزمون و خطا باقي نگذاشته است. رقبا سرسخت‌تر از آن چيزي هستند كه شما فكر‌ مي‌كنيد و اگر با برنامه و پشتوانه قوي جلو نرويد، قطعا شكست خواهيد خورد و هزينه‌ و وقت شما هدر خواهد رفت. اما اگر در راه‌اندازي فروشگاه اينترنتي خود مصر هستيد، تا پايان با من همراه باشيد تا راهنماي قدم به قدم راه‌اندازي يك فروشگاه اينترنتي را با هم مرور كنيم.

فروشگاه اينترنتي يك راه ارتباطي بين شما و مشتريان است .

سؤالي كه ممكن است براي خيلي از شما پيش بيايد اين است: چرا بايد شركت سُنتي خودم را به شركت اينترنتي تبديل كنم؟
ابتدا، اجازه دهيد مطلبي را روشن كنيم. در اين مقاله، منظور ما از «شركت سنتي»، شركتي است كه در مكاني فيزيكي واقع شده و فروشش يا از طريق حضور مشتريان صورت مي‌گيرد يا از طريق ايميل و تلفن. در كل، منظور ما شركتي است كه فروش اينترنتي ندارد. البته، روز‌به‌روز از تعداد اين شركت‌ها كاسته شده و به شركت‌هاي اينترنتي اضافه مي‌شود. اگر شما هم صاحب كسب‌و‌كاري هستيد، حتما خيلي درباره‌ي مزاياي تبديل كسب‌و‌كار خود به كسب‌و‌كار الكترونيكي شنيده‌ايد. شايد اين كار به نظر خيلي از افراد خطرناك يا پيچيده باشد. اما فوايد زيادي در فروش يا فعاليت تجاري آنلاين وجود دارد. در ادامه‌ي مقاله به ۹ مورد از مهم‌ترين مزاياي فروشگاه اينترنتي اشاره خواهيم كرد.

 

 

 

مهمترين مزيت داشتن فروشگاه اينترنتي

۱. حضور در اينترنت، تصوير بهتري از شركت‌تان ارائه مي‌دهد

فقط همين دليل مي‌تواند براي راه‌اندازي يك وب‌سايت جديد و شروع فروش اينترنتي كافي باشد. بدون داشتن وب‌سايت، وبلاگ يا هر نوع حضور اينترنتي، مشتريان نمي‌توانند متوجه شوند شما چقدر در كارتان جدي هستيد. امروزه، شركت‌هاي كوچك و بزرگ در هر صنعتي كه باشند، سعي مي‌كنند حضور پُررنگي در اينترنت داشته باشند.

۲. دسترسي به خدمات شركت شما ۲۴ ساعته مي‌شود

با اينكه خيلي از فروشگاه‌ها، پمپ‌بنزين‌ها و بيمارستان‌ها خدمات ۲۴ ساعته ارائه مي‌دهند، اما اين كار براي خيلي از كسب‌و‌كارها غيرممكن است. البته، بهتر است بگوييم اين كار بدون اينترنت غيرممكن است. يكي از مهم‌ترين مزاياي فروشگاه اينترنتي اين است كه اين امكان را براي مشتريان فراهم مي‌آورد كه هر زماني از شبانه‌روز و در هر مكاني، سفارش‌هاي خود را ثبت كنند. تصور كنيد اين امر چقدر مي‌تواند براي كسب‌و‌كار شما سوددهي داشته باشد.

۳. مي‌توانيد خدمات بهتري به مشتريان ارائه دهيد

اينترنت به شما اين امكان را مي‌دهد تا به سؤالات مشتريان پاسخ دهيد، وبينارهايي براي فروش يا تبليغات برگزار كرده و به مشكلات مشتريان رسيدگي كنيد. همه‌ي اين كارها بدون اتلاف وقت انجام مي‌شوند. فقط كافي است يك بار ويدئويي يا ليستي از سؤالات رايج تهيه كنيد و سال‌ها مشتريان‌تان را براي دريافت پاسخ‌شان به صفحه‌ي مربوط به آنها ارجاع دهيد. با اين كار، نه تنها در وقت خود صرفه‌جويي مي‌كنيد بلكه خدمات بهتري نيز به مشتريان ارائه مي‌دهيد. مشتريان معمولا دنبال اطلاعات خاصي مي‌گردند. معمولا اطلاعاتي كه براي آنها مهم است به دو دسته تقسيم مي‌شود:
• اطلاعاتي براي تصميم‌گيري قبل از خريد
• حل مشكلي كه در هنگام فرايند خريد بروز مي‌كند
شما مي‌توانيد با ايجاد وب‌سايت، تمامي اطلاعاتي را كه مشتريان به آن نياز دارند، درست موقعي كه به آن نياز دارند در اختيارشان بگذاريد. اين يعني تماس‌هاي تلفني براي حل مشكلات كمتر مي‌شوند و فروش افزايش پيدا مي‌كند.

 

براي خواندن مقاله كامل اينجا كليك كنيد

 

راه اندازي فروشگاه اينترنتي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۴۹:۱۵ ] [ رضا اعتممادي نيا ] [ نظرات (0) ]

نرم افزار حسابداري ويژه سنگ بري با ايجاد پيوستگي و يكپارچه‌سازي سيستم اطلاعاتي و كنترلي موجب حذف كاغذ‌بازي شده و در نتيجه يكپارچگي و پيوستگي سيستم اطلاعاتي و كنترلي عمليات را به دنبال داشته است.

يكپارچگي ايجاد شده با فراهم آوردن اطلاعات دقيق و يكپارچه از وضعيت برگه‌هاي اطلاعاتي و عمليات موجب كاهش قابل توجه خطاهاي انساني و افزايش بهره‌وري مي‌شود.

نرم افزار حسابداري سنگ بري پارسيان

نرم افزار حسابداري  ويژه سنگ بري پارسيان ويژه صنف سنگ‌بري براي استفاده در كارخانجات توليد انواع سنگ طراحي و توليد شده است. اين نرم افزار در قالب كيت تهيه و توليد شده است كه به همراه نسخه نرم افزار حسابداري پارسيان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. امكانات نرم افزار حسابداري سنگ بري  پارسيان دقيقا بر اساس نياز مشتريان صنف سنگ بري طراحي شده است.

اين نرم افزار با ايجاد سيستمي ساده براي انجام اتوماتيك امور مالي و حسابداري مربوط به اين حوزه و ارائه گزارشات كامل و كارآمد مديريتي، مديران را در انجام بهينه امور و كنترل عمليات ياري مي‌كند.

امكانات نرم افزار حسابداري ويژه سنگ بري :

1-محاسبه مساحت به صورت اتوماتيك در فاكتور ها (قطر ، طول ، عرض ، تعداد )

2-نمايش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در كاردكس كالا

3-نمايش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در چاپ فاكتور فروش در نرم افزار حسابداري ويژه سنگ بري فعال مي باشد .

4- ثبت فاكتورهاي سنگ در فرمتهاي مختلف از قبيل خريد و فروش ، رسيد انبار ، حواله انبار ، انتقال ، ضايعات و …

5-قابليت ثبت كليه پارامترهاي سنگ از قبيل قطر ، طول ، عرض و تعداد و محاسبه اتوماتيك متراژ سنگ برحسب متر مربع

6-امكان ثبت كليه فعاليتهاي خدماتي بر روي سنگ مانند ابزار زني ، حمل سنگ و …

7-ثبت فاكتورهاي پيش فروش و پيش خريد سنگ همراه با گزارشات كامل از آن در نرم افزار حسابداري ويژه سنگ بري فعال مي باشد .

 

براي خريد بر روي لينك زير كليك كنيد

 

خريد نرم افزار حسابداري ويژه سنگ بري


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۴۷:۰۱ ] [ رضا اعتممادي نيا ] [ نظرات (0) ]

نرم افزار حسابداري ويژه املاك : نرم افزار حسابداري ويژه املاك پارسيان  براي مشاورين املاك، متناسب با نيازمندي هاي مشاورين املاك از قبيل ثبت،تغيير و چاپ فاكتور خدمات مشاورين املاك، ثبت و مديريت عمليات بانكي و همچنين امكانات كاربردي، ظاهري زيبا و منطبق با مشاورين املاك را ارائه مي دهد.

نرم افزار حسابداري ويژه املاك
نرم افزار حسابداري ويژه املاك

امكانات نرم افزار حسابداري ويژه املاك :

1- امكان ثبت كليه مشخصات ملك از جمله: متراژ، نوع سند(ملكي ،تجاري، استيجاري )نوع ملك ،مساحت،زيربنا و…

2- فيلتر كردن بر اساس خريد، اجاره، ويلا، رهن و فروش و… در نرم افزار حسابداري ويژه املاك فعال مي باشد .

نرم افزار حسابداري ويژه املاك
نرم افزار حسابداري ويژه املاك

3- قابليت جستجوي املاك براساس شرايط مورد تقاضا و نوع كاربري و …. در نرم افزار حسابداري ويژه املاك فعال مي باشد .

4- شرايط جستجو بر اساس نام متقاضي و نوع تقاضا و زمان و منطقه و …

حسابداري ويژه املاك
حسابداري ويژه املاك

5-يكي ديگر از امكانات نرم افزار حسابداري ويژه املاك، امكان فروش و رهن و اجاره ملك با ثبت مشخصات مالك ومشخصات ملك و كارشناس فروش و ثبت مبلغ فروش يا پيش فروش و يا رهن و اجاره با در نظر گرفتن حق كميسيون و عوارض وماليات و ثبت روشهاي پرداخت (نقدي، اعتباري،پيشرفته)و…

 

براي خريد بر روي لينك زير كليك كنيد

 

خريد نرم افزار حسابداري ويژه املاك


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۴۵:۵۷ ] [ رضا اعتممادي نيا ] [ نظرات (0) ]

افزايش ترافيك سايت يا افزايش بازديد سايت يكي از مهم ترين مهارت هاي ضروري براي هر صاحب سايت و يا وبلاگ مي‌باشد. اگر سايت شما ترافيك و بازديد لازم را نداشته باشد، هيچ فروشي هم نخواهيد داشت. در نتيجه منجر به كسب درآمد از اينترنت كه معمولاً هدف اصلي راه اندازي سايت مي‌باشد نيز نخواهيد بود. در اين مقاله من ۱۱ روش رايگان افزايش ترافيك سايت به شما معرفي مي‌كنم.

ما براي افزايش ترافيك سايت مان بايد بصورت منسجم و مداوم كار و تلاش انجام دهيم. با اجراي اين ۱۱ روش رايگان افزايش ترافيك سايت، شما ميتوانيد براي افزايش ترافيك وب سايت و بهبود ميزان فروش تان از همين امروز شروع كنيد.

برخي از اين روشهاي افزايش ترافيك سايت كه در اين مقاله معرفي كردم، در كوتاه مدت و برخي نيز در بلند مدت جواب مي‌دهد.

۱-انتخاب عنوان مناسب جهت سايت

با توجه به اينكه عنوان سايت در نتايج گوگل ديده ميشود پس بايستي عنوان مرتبط و جذاب انتخاب نمائيد تا كاربران مشتاق به كليك بر روي عنوان سايت شما شوند.

۲- انتخاب كلمه كليدي مناسب براي هر مطلب

براي هر مطلب كلمات كليدي مناسب و مرتبط با موضوع نوشته شده انتخاب كنيد تا مطالب شما در نتايج موتورهاي جستجو پيدا شوند. استفاده از كلمات كليدي مناسب ميتواند سبب افزايش ترافيك سايت شود. ابزارهاي پيشنهاد دهنده ي كلمات كليدي زيادي وجود دارد كه شما مي توانيد براي پيدا كردن كلمات كليدي مناسب با اهدافتان استفاده نماييد.

به عنوان مثال اگر داراي يك وب سايت مراقبت از حيوانات خانگي هستيد، مي توانيد كلمات “مراقبت از حيوانات خانگي” را در ابزار مربوطه وارد كرده و كلمات كليدي مرتبط براي استفاده در وب سايت تان را پيدا نماييد.

 
حتما اين مقاله را بخوانيد
 
داستان هايي كه ميفروشند؟!
 

۳- انتشار مطلب در شبكه هاي اجتماعي

شبكه هاي اجتماعي فيس بوك، تويتر، اينستاگرام و … بهترين مكان براي انتشار مطالب جذاب سايت شما و تبليغ آن هستند. اين روزها بازاريابي شبكه هاي اجتماعي بيشتر براي افزايش ترافيك سايت استفاده مي شود. به سوالات افراد پاسخ دهيد، به آنها توصيه هاي مفيد و اطلاعات لازم را ارائه نماييد. تبديل به يك عضو فعال در شبكه هاي اجتماعي شويد زيرا كه در افزايش ترافيك سايت شما شگفتي مي آفريند.

۴- نوشتن مقاله براي سايتها و وبلاگها

براي ساير سايتها و وبلاگها مقاله بنويسيد تا در سايتشان منتشر كنند. نوشتن مقاله آن اندازه كه فكر مي كنيد هم سخت نيست و مي تواند بطور شگفت انگيزي موجب افزايش ترافيك و بازديد سايت شما شود. نوشتن در مورد چيزهايي كه در مورد آن مي دانيد، در واقع فقط بازگو كردن آن موارد به دوستانتان مي باشد. اصلاً احتياج به استفاده از كلمات فانتزي و بزرگ نيست، زيرا افراد بيشتر احتياج به اطلاعات اساسي و مختصر و مفيد دارند.

مطلب مكمل » توليد محتواي بهينه سازي شده

۵- معرفي در انجمن هاي گفتگو مرتبط با سايت شما

بايد براي افزايش ترافيك و افزايش بازديد سايت تان با تالارهاي گفتگو، انجمن ها و وب سايت هاي نظرسنجي، بيشتر در تعامل باشيد. اگر بازديدكنندگان وب سايت احساس نزديكي و ارتباط بيشتري با وب سايت شما نمايند، آنها بازديد بيشتري از وب سايت شما خواهند داشت و زمان طولاني تري در آن صرف خواهند نمود.

كمي سرگرمي و تفريح مانند سرگرمي هاي رقابتي، بازي ها و… در وب سايت خود اضافه نماييد. به صورت هفتگي يا ماهيانه بازي و مسابقه اجرا نماييد. اجراي مسابقه براي يك ماه، مي تواند هزاران بازديدكننده به سايت شما هدايت كند و موجب افزايش ترافيك سايت شما شود.

تبادل لينك

تبادل لينك

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۴۵:۰۱ ] [ رضا اعتممادي نيا ] [ نظرات (0) ]

نرم افزار حسابداري ويژه خيريه : ارائه آمار و گزارشات صحيح و مديريت سيستميك يكي از دغدغه هاي مديران موسسات خيريه در ايران بوده است. نرم افزار حسابداري ويژه خيريه به عنوان پرفروشترين و كاملترين نرم افزار ويژه سازمان هاي مردم نهاد در كشور بوده .

 

 

اين سيستم شامل چرخه هاي زير مي باشد:

1- چرخه دريافتها و درآمد ها

2-چرخه خريدها و پرداختها

3 مصرف -چرخه

 

چرخه دريافتها و درآمد ها در نرم افزار حسابداري ويژه خيريه:

دريافتهاي موسسه دو نوع است:

1-دريافت كمك هاي بلاعوض

2- دريافت وجه از اشخاص ثالث

چرخه خريدها و پرداختها در نرم افزار حسابداري ويژه خيريه :

1- خريد مواد اوليه

2- خريد ملزومات اداري

3- خريد دارايي ثابت

4- حقوق و دستمزد

5- پرداخت وجه مواد و كالا وخدمات

پرداخت وجه مواد و كالا وخدمات در نرم افزار حسابداري ويژه خيريه :

پرداخت وجه كالا و خدمات خريداري شده به طرق زير انجام مي شود :

1- پرداخت از محل حسابهاي بانكي

2- پرداخت نقدي از صندوق

3- پرداخت از محل تنخواه گردان

چرخه مصرف:

1- مصرف مواد اوليه

2- مصرف ملزومات اداري و دارايي ثابت

مشاوره نرم افزار حسابداري ويژه خيريه
مشاوره نرم افزار حسابداري ويژه خيريه

امكانات نرم افزار حسابداري ويژه خيريه :


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۴۳:۵۷ ] [ رضا اعتممادي نيا ] [ نظرات (0) ]

نرم افزار حسابداري ويژه شيشه بري : بخش حسابداري و مالي از پراهميت‌ترين بخش‌هاي يك شيشه بري است و امروزه اين صنف براي افزايش بهره‌وري كار حسابداران، كاهش خطا در ثبت حسابداري، تنظيم آسان‌تر گزارش‌هاي قانوني و تحليل دقيق‌تر شرايط مالي كسب‌و‌كار، نيازمند استفاده از نرم‌ افزارهاي حسابداري و مالي هستند .

يكي از مهمترين ويژگي هاي نرم افزار حسابداري ويژه شيشه بري قابليت محاسبه ي مساحت شيشه مي باشد .

هنگام تعريف شيشه در نرم افزار بايد طول ، عرض و قطر تقريبي را وارد نماييد تا زمان ثبت فاكتور ، به صورت اتومات مساحت شيشه محاسبه گردد .

محاسبه ي هزينه ي تكنيسين و حمل شيشه در فاكتور فروش و خريد ،طراحي گزارشات مناسب صنف شيشه ، حواله انتقالي بين انبارها ، فرمولاسيون توليد و تبديل و …. از ديگر امكانات اين نرم افزار مي باشد .

 

امكانات نرم افزار حسابداري ويژه شيشه بري:

1-محاسبه مساحت به صورت اتوماتيك در فاكتور ها (قطر ، طول ، عرض ، تعداد )

2-نمايش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در كاردكس كالا

3- نمايش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در چاپ فاكتور فروش

نرم افزار حسابداري ويژه شيشه بري
نرم افزار حسابداري ويژه شيشه بري

4- در نرم افزار حسابداري ويژه شيشه بري امكان تعريف انبارهاي نامحدود و سيستم انتقال كالا از انبار به انبار ديگر وجود دارد .

5-امكان تعريف شركتها، فروشگاه هاي متعدد

6- طبقه بندي حسابها تا چهار سطح (گروه، كل، معين، تفضيلي)


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۴۳:۰۳ ] [ رضا اعتممادي نيا ] [ نظرات (0) ]

نرم افزار حسابداري ويژه كاشي و سراميك با توجه به نياز فروشگاه‌ها و صنوف توليد شده است به همين علت سهولت كاربري و سرعت بسيار بالا دارد و در عين حال براي برخي از اصناف به صورت تخصصي طراحي شده است .

امكانات نرم افزار حسابداري ويژه كاشي و سراميك :

1-امكان صدور رسيد و حواله انبار و گزارشات موجودي انبار

2-ورود اطلاعات سريال توليد در رسيد و حواله

3-گزارشگيري از وضعيت سريال هاي كالا در نرم افزار حسابداري ويژه كاشي و سراميك وجود دارد .

4-گزارشات متنوع فروش به صورت تفكيكي و تجميعي براساس خريدار، شهر، كالا، بازارياب و غيره

5-تخصيص طرح و رنگ به مدل‌هاي مختلف كاشي

6-تخصيص سايزهاي مختلف به كاشي و سراميك7-مشخص نمودن متر مربع در كارتن

8-گزارش گيري دقيق از كالا‌هاي موجود براساس طرح و رنگ

9- انواع گزارش گيري در نرم افزار حسابداري ويژه كاشي و سراميك از سايز‌هاي مختلف محصول در انبار موجود مي باشد .

10-محاسبه مساحت به صورت اتوماتيك در فاكتور ها ،قطر ، طول ، عرض ، تعداد

11 – در نرم افزار حسابداري پارسيان نمايش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در كاردكس كالا عرضه شده است .

12-نمايش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در چاپ فاكتور فروش

13-امكان ثبت مشخصات كالاها و صدور فاكتور فروش با سه نرخ در نرم افزار حسابداري ويژه كاشي و سراميك قابل اجرا مي باشد .

14-امكان ثبت و گزارش گيري عمليات صندوق، بانك، اشخاص، اسناد دريافتني، اسناد پرداختني

براي خريد بر روي لينك زير كليك كنيد

خريد نرم افزار حسابداري ويژه كاشي و سراميك


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۴۲:۰۶ ] [ رضا اعتممادي نيا ] [ نظرات (0) ]

داستان‌سرايي يا همان Storytelling در وب و شبكه هاي اجتماعي ، تركيبي است از هنر، احساسات و فناوري. قصه‌گوهاي ماهر براي اين كه مخاطبان را سر شوق آورند و آنها را به شنيدن ماجراي خويش ترغيب كنند، از راهكارها و شيوه‌هاي خاصي بهره مي‌برند. اين يك روش نوين در شبكه هاي اجتماعي مي باشد .

امروزه بازارياب‌ها به خوبي دريافته اند كه داستان‌گويي اهميت بالايي در جذب مخاطبان آنلاين دارند، چرا كه كسب‌وكارها با استفاده از بستر داستان‌ها مي‌توانند بهتر، دقيق‌تر و به گونه‌اي شخصي‌تر باب تعامل را با كاربران بگشايند. آيا ما مي‌توانيم در شبكه‌هاي اجتماعي نيز به سراغ داستان‌گويي برويم؟ آيا با توجه به اين كه پست‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي بايد كوتاه و در عين حال جذاب باشد، اين امكان را داريم كه در محفل‌هاي مجازي، راوي داستان خود باشيم و در اين كار، موفق گرديم؟

پاسخ اين است: آري، و البته اين كار نيز مانند بسياري از كارهاي فني ديگر، با ظرافت ها و اما و اگرهاي خاصي همراه است.
اتفاقاً ما در اين مطلب به دنبال ارائه راهكارهاي عملي و جذاب براي داستان سرايي در شبكه‌هاي اجتماعي هستيم، به طوري كه نه حوصله مخاطب سر برود و نه زمان و هزينه ما هيچ شود. ما در اين مقاله به نحوه قصه گويي موفق در سه شبكه اجتماعي برتر اشاره مي‌كنيم كه عبارتند از فيس‌بوك، اينستاگرام و توييتر.

فيس‌بوك

شبكه اجتماعي فيس بوك

فيس بوك

از پست‌هاي بلند نترسيد!

شركت NPR با بررسي بيش از ۳۰۰۰ پست فيس‌بوكي خود به اين نتيجه رسيده كه پست‌هاي كوتاه‌تر (كمتر از ۱۲۰ كاراكتر) بيش از پست‌هاي بلند (بالاتر از ۲۸۰ كاراكتر) كليك مي‌خورد… ولي اين همه ماجرا نيست! پست‌هاي طولاني‌تر يك سري كليك‌خوري‌هاي ديگري دارند، مثل كليك‌هايي كه كاربران بر See More يا چيزي شبيه به آن مي‌زنند. معمولاً See More در كنار پست‌هاي بلند فيس‌بوك ظاهر مي‌شود. اين بدان معناست كه كاربران براي خواندن اين مطالب به جاي ديگري نمي‌روند.
صفحه فيس‌بوك Humans of New York يك مطالعه موردي جالب در اين خصوص به شمار مي‌رود. بسياري از پست‌هاي آنها بلند و طولاني هستند و مردم براي مطالعه تمام مطلب بايد بر See More كليك كنند. اگر چه به نظر مي‌رسد كسي حوصله خواندن اين پست هاي بلند بالا را ندارد ولي آمار، از تعامل خوب خوانندگان با اين مطالب در فيس‌بوك حكايت دارد. شايد يكي از دلايل اين خرق عادت، آن باشد كه Humans of New York داستان‌هايي زيبا، جذاب و حرفه‌اي را روايت مي‌كند.

 
حتما اين مقاله را بخوانيد
 
اهميت توليد و انتشار ويديو رايگان در بازاريابي ويديويي
 
اگر مي‌خواهيد هوادارن فيس‌بوكي‌تان را به ماندن در همان صفحه تشويق كنيد (به جاي اين كه آنها را به سايت ديگري بفرستيد)، بهتر است پست‎هاي طولاني بنويسيد و به جاي خلاصه‌نويسي يا اشاره به عنوان، كل مطلب را درج نماييد.

يك آلبوم عكس بسازيد

يك عكس هزار واژه است و چند عكس چند هزار واژه! ساخت يك آلبوم عكس در شبكه هاي اجتماعي مثل فيس بوك راه ديگري براي داستان‌سرايي است. اين ابزار هنگامي مفيد است كه شما عكس‌هاي زيادي براي به اشتراك‌گذاري در اختيار داشته باشيد. يك مزيت اين كار آن است كه هر وقت عكس جديدي به آلبوم‌تان اضافه كنيد، فيس‌بوك تمام آلبوم را در فيد خبري خود re-share مي‌نمايد. همين قضيه احتمال بيشتر ديده شدن آلبوم را افزايش مي‌دهد.

وقتي رويداد يا جشني برگزار مي‌كنيد، عكس‌هاي زيادي بگيريد تا دست‌تان براي اجراي اين ترفند پُر باشد.

ويديوهاي بلند بسازيد

گاهي اوقات حتي عكس‌هاي آلبوم فيس‌بوك هم نمي‌تواند چاره درد ما براي داستان‌گويي باشد. در اين مواقع ذهن‌ها به سمت ويدئوهاي طولاني منحرف مي‌شود! در فيس‌بوك يك ويدئو مي‌تواند حداكثر ۱۲۰ دقيقه طول داشته باشد كه اين، براي داستان‌گويي بسيار عالي است.

براي مشاهده داستان سرايي در شبكه اجتماعي بر روي همين لينك كليك كنيد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۵۸:۳۱ ] [ رضا اعتممادي نيا ] [ نظرات (0) ]

 نصب تضميني اپليكيشن موبايل : امروز ميخوام درباره نصب تضميني اپليكيشن  موبايل صحبت كنم . كه اصلا چيه؟ براي چه كاري استفاده ميشه ؟

هنگامي كه يك برنامه نويس يك اپ را درست ميكنه براي اپ سه حالت بوجود مي آيد: يا به صورت رايگان است , يا به صورت پولي و يا به صورت ارزش افزوده . لازم بگويم قيمت ارزش افزوده ها بيشتر از رايگان است كه اين به دليل دسترسي هايي است كه آن ايجاد ميكند .

افزايش با كيفيت نصب اپليكيشن شما باعث افزايش مشتري شما مي شود. نصب تضميني اپليكيشن موبايل را به صورت واضح و خلاصه ميتوان گفت : سازننده هاي اپليكيشن ها كاربر را جذب ميكنند .  براي تسريع از انواع روش هاي تبليغاتي استفاده مي كنند تا بتوانند بالاترين كيفيت  را در كوتاه ترين زمان را داشته باشند .

 اما چگونه ؟ نحوه كار به اين  صورت است كه با روشن بودن اينترنت فرد  اپليكيشن شما به صورت خودكار دانلود شده و فرد تنها با گزينه اري و خير براي نصب مواجه ميشود كه تاييد براي نصب به عواملي بستگي دارد : گفتيم كه فرد تنها چيزي كه مشاهده ميكند صفحه نصب است و در آن جا تنها نام اپليكيشن شما و لوگوي آن نمايش داده ميشود بدين منظور شما بايد نام و موضوعي را براي اپليكيشن خود در نظر بگيريد كه روان و جذاب باشد و همچنين لگويي را انتخاب كنيد مخاطب را مجاب به نصب آن كند .

حال براي نصب تضميني اپليكيشن موبايل نياز به دسترسي به پنل شمارش اپليكيشن داريم اين پنل مهم ترين كاري ميكند تعداد كاربران و يا تعداد نصب هاي اپليكيشن شما را براي مديريت بيشتر نشان ميدهد .كه معروف ترين پنل ها , پنل پوشه و وانسيگنال است كه به دليل سياست هاي موجود در اكثريت شركت ها بيشتر با پنل وانسيگنال كار مي كنند , كه اين كار دلايل مختلفي دارد اما مهم ترين آن كه براي كاربر هم بسيار مهم و قابل توجه است هزينه ي بالاي پنل پوشه است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۵۶:۵۵ ] [ رضا اعتممادي نيا ] [ نظرات (0) ]

نرم افزار حسابداري ويژه آتليه ، متناسب با نيازمندي هاي صنف آتليه داران و عكاسان از قبيل ثبت،تغيير و چاپ فاكتور صنف آتليه داران و عكاسان، ثبت و مديريت عمليات بانكي و همچنين امكانات كاربردي، ظاهري زيبا و منطبق با نياز صنف آتليه داران و عكاسان را ارائه مي دهد.

 

امكانات نرم افزار حسابداري ويژه آتليه :

 

1- صدرو قبض پرسنلي و هنري تعريف انواع خدمات و چاپ ها و تعريف قيمت اصلي و چاپ مجدد جهت تسريع در ورود اطلاعات

2- امكان تعيين زمان تحويل بر اساس نوع قبض به صورت اتوماتيك در نرم افزار حسابداري ويژه آتليه وجود دارد .

3- ثبت تسويه حساب بصورت نقدي، چك، واريز به حساب و يا POS بانكي

مشاوره براي نرم افزار حسابداري ويژه آتليه
مشاوره براي نرم افزار حسابداري ويژه آتليه

4- امكان ثبت توضيحات مربوط به طراحي هرعكس در نرم افزار حسابداري پارسيان وجود دارد .

5- تعيين زمان و كاربر در فرآيند هاي صورت گرفته بر روي هر قبض(سفارش، عكاسي، طراحي، چاپ، تحويل و . . .) و پيگيري امور محوله به افراد

6- آرشيو عكس هاي مربوط به هر قبض و قابليت رديابي تصاوير از طريق باركد، نام،شماره قبض و يا ساير مشخصات مشتري

7- امكان صدور پيش فاكتور قرارداد مجالس و تبديل پيش فاكتور به فاكتور مجالس

8- انبار مواد مصرفي: انواع كارتريج، انواع داروي ظهور و چاپ

9- حقوق پرسنل را مي توانيد به راحتي در نرم افزار حسابداري ويژه آتليه  انجام دهيد .

10- صدور قبض به مشتري بابت خدمات ارائه شده و قابليت ثبت بيعانه

 

براي خريد روي لينك زير كليك كنيد

خريد نرم افزار حسابداري ويژه آتليه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۵۶:۱۲ ] [ رضا اعتممادي نيا ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 51
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 271
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب